Nederland
XILOU verzend standaard met PostNL.
Brievenbuspakket - zonder track & trace
Je pakketje wordt verstuurd met via de brievenbus. Je ontvangt geen track & trace code waardoor je je pakketje niet kan volgen. Wij kunnen er dan ook helaas niets aan doen als het pakketje verdwijnt.
Brievenbuspakket - Incl. track & trace
Je pakketje wordt op dezelfde manier verstuurd als een gewoon brievenbuspakketje, echter ontvang je een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.
Je hoeft niet thuis te blijven, het pakketje wordt via de brievenbus bezorgt.
Helaas is het niet mogelijk je pakketje op te halen bij een PostNL ophaalpunt.
België & Duitsland
Ook de pakketjes naar België en Duitsland gaan via PostNL
Brievenbuspakket - track & trace
Je pakketje wordt verstuurd als brievenbuspakketje waarbij je een track & trace code ontvangt. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.
Je hoeft niet thuis te blijven, het pakketje wordt via de brievenbus bezorgt.
Bestellingen binnen Nederland
Je bestelling binnen Nederland wordt boven de €50,- gratis verzonden.
- Brievenbuspakket €1,95
- Brievenbuspakket met Track&Trace €3,95
- PostNL pakket €4,95
Bestellingen binnen België & Duitsland
Bestellingen binnen België worden vanaf €50,- of hoger gratis bezorgd. Onder de €50,- zullen de verzendkosten €6.95 bedragen.
Bestellingen buiten Nederland, België & Duitsland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je altijd op werkdagen van 9u - 21u onze klantenservice bereiken.
Beschadigde pakketjes
Mochten je producten beschadigt aankomen dan kan je binnen 3 dagen contact met ons opnemen. Daarna kunnen wij helaas niets meer voor je bestekenen ivm. de verzekering.
Standaard levertijden
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen!
- Bestelde artikelen zullen binnen 4 werkdagen worden verzonden! *Geen bezorging op zondag en maandag.
Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een mailtje zodat je precies weet wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn naar je! Daarnaast ontvang je hierbij de track and trace code. Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan ontvangst!
Uitzonderingen
Soms kan het vanwege de drukte voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden, bijvoorbeeld gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties.
Tijdens feestdagen en acties is het bij ons een stuk drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doet XILOU er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.
Wanneer je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je altijd een e-mail. Heb je vragen over deze aangepaste levertijden? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 09:00 t/m 21:00.
Leveradres wijzigen
Na het plaatsen van je bestelling kan je zelf je adres niet meer wijzigen.
Wij proberen bij XILOU bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is alleen mogelijk wanneer de order nog niet is verwerkt in ons magazijn.
Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.
XILOU verzend pakketjes naar bijna alle landen op de wereld. Mocht het zo zijn dat jouw pakket buiten Nederland wordt bezorgd, dan is het handig om rekening te houden met andere levertijden. Deze verschillen per land van bestemming. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend in de check out. Kun je geen verzending kiezen naar het land van jouw keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice.